Mix marketing to zestaw czterech komponentów, które są wykorzystywane przez firmy do tworzenia strategii marketingowej. Mowa tu o produkcie, cenie, miejscu i promocji. Optymalizacja struktury wszystkich tych elementów zapewnia nie tylko pożądane wyniki sprzedażowe, ale też wspiera rozwój biznesu, co przekłada się na przyszłe osiągnięcia. Jak się ponadto okazuje, mix marketing to ważny element optymalizacji sklepów internetowych na platformach, takich jak Sky-Shop. Sprawdź zatem, co musisz wiedzieć, aby maksymalnie wykorzystać potencjał swojej marki w tym zakresie!
Sky-Shop – co warto wiedzieć?
Jest to rozwiązanie które umożliwia stworzenie oraz prowadzenie sprzedaży online, uwzględniając również mix marketing. Platforma ta wykorzystuje model SaaS, czyli Software as a Service, i oferuje szereg możliwości optymalizacji w zamian z wykupienie abonentu. Chociaż jest to jeden z najpopularniejszych CMS-ów, nie brakuje mu wad, o których należy pamiętać, podejmując decyzję.
Wady i zalety platformy
- konkurencyjna cena konta abonenckiego,
- możliwość zakończenia umowy w dowolnym momencie,
- duża liczba szablonów,
- łatwa możliwość edycji konta,
- integracja z hurtowniami,
- możliwości sprzedaży w modelu B2B oraz dropshippingowym.
- brak dostępu do kodu źródłowego strony,
- dodatkowe opłaty za nadprogramowe narzędzia,
- brak możliwości rozwoju sklepu.
Pozycjonowanie Sky Shop
Sklep na Sky-Shop można pozycjonować w prosty, niewymagający specjalistycznej wiedzy sposób:
Wskazówka 1: Audyt i analiza konkurencji to podstawa.
Wskazówka 2: Optymalizacja technicznego SEO: słowa kluczowe, meta tagi, nagłówki, adres URL.
Wskazówka 3: Treść jako podstawa sprzedaży – karty produktowe.
Wskazówka 4: Prędkość ładowania się strony.
Wskazówka 5: Dostosowanie do urządzeń mobilnych.
Dodatkowe możliwości pozycjonowania Sky-Shop
Platforma ta oferuje również szereg wewnętrznych opcji optymalizacji sklepu, do których możemy zaliczyć przede wszystkim:
- e-mailing z newsletterami oraz okno pop-up, które wspierają generowanie leadów sprzedażowych,
- program lojalnościowy,
- możliwość wygenerowania przyjaznego adresu URL,
- integrację z mediami społecznościowymi,
- powiadomienia SMS dla urządzeń mobilnych.
Pozycjonowanie Sky Shop to podstawa osiągnięcia sukcesu w świecie marketingu internetowego. Ponadto znając wady i zalety tej platformy, możesz maksymalnie wykorzystać jej potencjał, uwzględniając jednocześnie mix marketing. Dostosuj więc swoje działania do wyżej podanych wskazówek, a z pewnością zwiększysz sprzedaż online, dotrzesz do szerszego grona odbiorców i uzyskasz miano lidera w swojej branży. Nie czekaj więc i zacznij już dziś!